Ing. Jindřiška Jarešová

Bachelor's thesis

Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu

Tourist card as a tool of destination marketing and management
Abstract:
Předmětem této práce je zavedení turistické karty jako nástroje marketingu a managementu. Teoretická část se zabývá síťováním služeb. Jsou zde popsány efekty ze zapojení do sítí a co obnáší vytváření sítí. Dále je zde popsáno proč by měla být turistická karta zaváděna a jaké výhody a nevýhody ze systému turistických karet plynou pro zřizovatele a zapojené subjekty. Praktická část obsahuje analýzu dvou …more
Abstract:
The focus of this thesis is the introduction of the tourist card as a tool for marketing and management. The theoretical part deals with networking of services. Further this part describes effects of participation in networks and what is necessarily needed for developing networks. Last but not least the theoretical part describes why tourist card should be introduced along with advantages or disadvantages …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism