Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu – Ing. Jindřiška Jarešová
Ing. Jindřiška Jarešová
Bachelor's thesis
Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu
Tourist card as a tool of destination marketing and management
Abstract:
Předmětem této práce je zavedení turistické karty jako nástroje marketingu a managementu. Teoretická část se zabývá síťováním služeb. Jsou zde popsány efekty ze zapojení do sítí a co obnáší vytváření sítí. Dále je zde popsáno proč by měla být turistická karta zaváděna a jaké výhody a nevýhody ze systému turistických karet plynou pro zřizovatele a zapojené subjekty. Praktická část obsahuje analýzu dvou …moreAbstract:
The focus of this thesis is the introduction of the tourist card as a tool for marketing and management. The theoretical part deals with networking of services. Further this part describes effects of participation in networks and what is necessarily needed for developing networks. Last but not least the theoretical part describes why tourist card should be introduced along with advantages or disadvantages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dr0dr/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAREŠOVÁ, Jindřiška. \textit{Turistická karta jako nástroj destinačního marketingu a managementu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/4mfrx4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková