Veronika Popelová

Master's thesis

Internetová reklama

Internet advertising
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.
Abstract:
Aim of this thesis was to find out an attitude of internet users toward selected internet advertisement. Theoretical part introduces internet marketing and chosen types of internet advertisement. Hypotheses stated in advance were answered in a practical part by method of questionnaire. Result of thesis is recommendation for companies who are making business on internet or using internet for their business …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedúci: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Petr Kováčik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20642