Chaeboly: lídři jihokorejské ekonomiky – Johana Pospíšilová
Johana Pospíšilová
Bakalářská práce
Chaeboly: lídři jihokorejské ekonomiky
Chaebol: leaders of the South Korean economy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje tří konglomerátů, chaebolů, v Jižní Koreji. Jedná se o Samsung, LG Group a Hyundai Motor Group. práce objasňuje roli chaebolů pro ekonomiku Jižní Koreje z hlediska přítomnosti na domácím trhu a jejich význam pro export této země. Analyzována jsou data získaná z konsolidovaných finančních uzávěrek vybraných konglomerátů. Práce je rozdělena do tří částí. První …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the development of three conglomerates, chaebols, in South Korea - Samsung, LG Group, and Hyundai Motor Group. The thesis clarifies the role of chaebols for the south Korean economy in terms of presence on the domestic market and their importance for export. Analyzed are data obtained from the consolidated financial statements of the three selected companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2021
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Zuzana Mazánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria