Postoje mužov a žien k reklame na pivo – Júlia Bosáková
Júlia Bosáková
Bachelor's thesis
Postoje mužov a žien k reklame na pivo
Postoje mužů a žen k reklamě
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových …viacAbstract:
The aim of this thesis work is to determine what position interested men and women of various ages and educational attainment to the advertising of beer. What advertising appeals and most responsive to the building negative. What position are interested to advertising for beer in terms that include the advertising of alcoholic products, and it plays a big role in the aspect of advertising purchase …viacAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, aký postoj zaujímajú muži a ženy rôznych vekových kategórií a dosiahnutého vzdelania k reklame na pivo. Na aké reklamné apely reagujú najviac a ku ktorým sa stavajú negatívne. Aký postoj zaujímajú k reklame na pivo z hľadiska, že patrí medzi reklamy na alkoholické výrobky a akú veľkú rolu zohráva aspekt reklamy pri kúpnom rozhodovaní. Na základe výskumov marketingových …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
Language of Cosmetic Advertising: Discourse analysis
Pavla Kostková -
Striving Women, Striving Men and Gender Power Struggle in The Rainbow by D. H. Lawrence
Hana Švecová -
Fifty Years of American Suburbia: A Comparison of the Social Roles of Men and Women in Sinclair Lewis's Babbitt and Ira Levin's The Stepford Wives
Petr CHROMEC