Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s. – Bc. Aleš Chrastina
Bc. Aleš Chrastina
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Marketing Strategy Proposal for ENERG-SERVIS, jsc.
Abstract:
Práce je zaměřena na zhodnocení stávající situace společnosti ENERG-SERVIS, a.s., návrh a tvorbu marketingové strategie, jež má napomoci dosavadnímu marketingovému úsilí společnosti. Pro získávání dat bude využito nástroje hloubkových rozhovorů a pro analýzu dat bude použita metodika SWOT analýzy.Abstract:
Thesis if focused on evaluation current situation of company ENERG-SERVIS, jsc., design and creation of marketing strategy to support current marketing efforts of company. For acquiring and analysis of data will be used tools of deep interviews and methodology of SWOT Analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/wre3a/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Jurek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Impact of Sanctions on the Volume of Import and Export of Fish Products in Russian Federation
Alina Degtiareva -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková