GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ – Lucie Blažková
Lucie Blažková
Bachelor's thesis
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Gastronomické akce – podpora prodeje ve vybrané firmě“ se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou, přičemž praktická část se dále dělí na analytickou a návrhovou část. V první, teoretické části práce jsou vymezeny a podrobněji popsány jednotlivé druhy gastronomických akcí, způsoby a systémy obsluhy. Své místo má v práci i marketing. Z marketingového prostředí v práci zaznívají …moreAbstract:
Bachelor theses on the topic „Gastronomic events – sales support in selected company“ is divided into two parts, theoretical and practical, while the practical part is further divided into an analytical and design part. In the first, theoretical part of the work are defined and described in more detail the different kinds of gastronomic events, the methods and systems of the operator. Marketing has …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights