Jitka Pleskačová

Bachelor's thesis

Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno

Options social pedagogue in the design of the education-learning for Secondary schools for the handicapped F. D. Roosevelt, Brno
Abstract:
Na koncipování školního vzdělávacího programu Střední školy F. D. Roosevelta, Brno, se v současné době podílí výchovný poradce, školní metodik prevence, koordinátor environ-mentální výchovy, jejichž hlavní úloha spočívá v úvazku pedagoga. Zastřešení zajišťuje ředitel. Uvedení pedagogové jsou plně pracovně nasazeni v oblasti výuky, do určité míry jsou vy-čerpaní pedagogickým působením v hodinách. Když …more
Abstract:
Currently, an educational consultant, school methodist of prevention, koordinator of envi-romental education, whose main tasks are obligations of pedagogue, are dealing with draf-ting of school educational program at the high school of Střední škola F.D.Roosevelta, Brno. The headmaster provides supervision. Mentioned pedagogues are fully involved in field of teaching, they are exhausted to the certain …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Silvia Neslušanová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pleskačová, Jitka. Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe