Marketing vybraného internetového start-up projektu – Bc. Emmanuel Khachatryan
Bc. Emmanuel Khachatryan
Diplomová práce
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Marketing of a certain internet start-up project
Anotace:
Práce představuje projektové řešení Integrované Marketingové Komunikace nově vznikajícího webu. Práce se zabývá teoretickou osnovou pro podobná projektová řešení a seznamuje čtenáře se specifiky gay segmentu trhu a se vztahem mezi internetem a marketingem. V aplikační části práce je představeno samotné projektové řešení IMK webu. Aplikační kapitola zahrnuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu …víceAbstract:
This diploma thesis presents a practical solution for Integrated Marketing Communications of a start-up internet project. The thesis comprehensively covers the theoretical background of IMC planning, studies the gay market segment and the relations between Internet and Marketing. The practical solution for IMC of this Internet project introduces the results of a market research, general characteristics …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace Plán marketingové komunikace Situační analýza VRIO STEEP Porterův model pěti sil Marketingový výzkum Strategie obsazování tržních mezer LGBT Gay segment trhu Gay marketing Marketing internetových projektů Integrated marketing communication Marketing communication plan Situation analysis Porter's five forces model Marketing research Market niche occupation strategy Gay segment of the market Marketing of web projects.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eekur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček