Marketing vybraného internetového start-up projektu – Bc. Emmanuel Khachatryan
Bc. Emmanuel Khachatryan
Master's thesis
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Marketing of a certain internet start-up project
Abstract:
Práce představuje projektové řešení Integrované Marketingové Komunikace nově vznikajícího webu. Práce se zabývá teoretickou osnovou pro podobná projektová řešení a seznamuje čtenáře se specifiky gay segmentu trhu a se vztahem mezi internetem a marketingem. V aplikační části práce je představeno samotné projektové řešení IMK webu. Aplikační kapitola zahrnuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu …moreAbstract:
This diploma thesis presents a practical solution for Integrated Marketing Communications of a start-up internet project. The thesis comprehensively covers the theoretical background of IMC planning, studies the gay market segment and the relations between Internet and Marketing. The practical solution for IMC of this Internet project introduces the results of a market research, general characteristics …moreKeywords
Integrovaná marketingová komunikace Plán marketingové komunikace Situační analýza VRIO STEEP Porterův model pěti sil Marketingový výzkum Strategie obsazování tržních mezer LGBT Gay segment trhu Gay marketing Marketing internetových projektů Integrated marketing communication Marketing communication plan Situation analysis Porter's five forces model Marketing research Market niche occupation strategy Gay segment of the market Marketing of web projects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eekur/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček