Moderní marketingová komunikace banky – Bc. Anežka Lustová
Bc. Anežka Lustová
Diplomová práce
Moderní marketingová komunikace banky
Modern Marketing Communication of the Bank
Anotace:
Diplomová práce má za cíl analyzovat komunikaci vybrané banky na sociálních sítích, analyzovat chování a očekávání fanoušků stránky banky prostřednictvím dotazníkového šetření a na základě výsledků analýz navrhnout pro banku vhodnou komunikační strategii na dané sociální síti. Teoretická část práce neboli literární rešerše je zaměřena na moderní formy komunikace s důrazem na historický vývoj a popis …víceAbstract:
The diploma thesis aims to analyse the selected bank’s communication on social networks, analyse the behaviour and expectations of the bank’s clients through the survey and the results of the analysis suggest appropriate form of the bank's communication strategy on the social network. The theoretical part of the work or literary research focuses on modern forms of communication, with an emphasis on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x3m6y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Denisa Jindřichová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok A
Práce na příbuzné téma
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová