Bc. Anežka Lustová
Master's thesis
Moderní marketingová komunikace banky
Modern Marketing Communication of the Bank
Abstract:
Diplomová práce má za cíl analyzovat komunikaci vybrané banky na sociálních sítích, analyzovat chování a očekávání fanoušků stránky banky prostřednictvím dotazníkového šetření a na základě výsledků analýz navrhnout pro banku vhodnou komunikační strategii na dané sociální síti. Teoretická část práce neboli literární rešerše je zaměřena na moderní formy komunikace s důrazem na historický vývoj a popis …moreAbstract:
The diploma thesis aims to analyse the selected bank’s communication on social networks, analyse the behaviour and expectations of the bank’s clients through the survey and the results of the analysis suggest appropriate form of the bank's communication strategy on the social network. The theoretical part of the work or literary research focuses on modern forms of communication, with an emphasis on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/x3m6y/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: JUDr. Denisa Jindřichová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová