Drazí běloši: Adaptace filmu na seriál – Kassory Koureissy Condé
Kassory Koureissy Condé
Bachelor's thesis
Drazí běloši: Adaptace filmu na seriál
Dear White People: Adaptation from Movie to a TV Show
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat rozdíly mezi filmem Drazí běloši z roku 2014 a první řadou jeho seriálové adaptace z roku 2017. V první části práce je popsána historie filmové i seriálové verze a jejího tvůrce Justina Simiena. V další části jsou představeny kvantitativní a kvalitativní metody použity k identifikaci rozdílů mezi filmem a seriálem. Práce zkoumá narativní složky, funkce a indicie …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the differences between the movie Dear White People from the year 2014 and its series adaptation from the year 2017. The first part describes the history of both the movie and the series and of the creator Justin Simien. The next part introduces quantitative and qualitative methods used for the identification of differences between the movie and the series …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
televizní seriályKeywords
analýzy filmových dělKeywords
práce scenáristyKeywords
filmové adaptace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18660
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2023
- Supervisor: Lucia KAJÁNKOVÁ
- Reader: Markéta JINDŘICHOVÁ
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Theses on a related topic
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Vývoj žánru mockbuster v americké kinematografii
Samuel Ondruško -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 4sn42u 4sn42u/2
10/4/2024