Drazí běloši: Adaptace filmu na seriál – Kassory Koureissy Condé
Kassory Koureissy Condé
Bakalářská práce
Drazí běloši: Adaptace filmu na seriál
Dear White People: Adaptation from Movie to a TV Show
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat rozdíly mezi filmem Drazí běloši z roku 2014 a první řadou jeho seriálové adaptace z roku 2017. V první části práce je popsána historie filmové i seriálové verze a jejího tvůrce Justina Simiena. V další části jsou představeny kvantitativní a kvalitativní metody použity k identifikaci rozdílů mezi filmem a seriálem. Práce zkoumá narativní složky, funkce a indicie …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the differences between the movie Dear White People from the year 2014 and its series adaptation from the year 2017. The first part describes the history of both the movie and the series and of the creator Justin Simien. The next part introduces quantitative and qualitative methods used for the identification of differences between the movie and the series …víceKlíčová slova
americká kinematografieKlíčová slova
televizní seriályKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce scenáristyKlíčová slova
filmové adaptace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2023
- Vedoucí: Lucia KAJÁNKOVÁ
- Oponent: Markéta JINDŘICHOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Využití památkového objektu pro výrobu filmových a televizních děl - Státní zámek Sychrov
Ondřej Kubáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva