360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“ – Klára Horelicová
Klára Horelicová
Bakalářská práce
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou 360stupňového marketingového přístupu v dm drogerii markt s.r.o. při kampani zaměřené na ženské zdraví. Cílem bylo zjistit dopad tohoto marketingu na posílení pozice dm jako značky podporující ženské zdraví. Pro zajištění dat bylo provedeno dotazníkové šetření s více než 2 000 ženami, jejichž odpovědi byly testovány chí kvadrát-testem a korelačními analýzami …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the efficacy of a 360degree marketing approach implemented by dm drogerie markt s.r.o. in a campaign focused on women's health. The objective was to determine the impact of this marketing strategy on strengthening dm's position as a brand that supports women's health. To gather data, a survey was conducted with over 2,000 women, whose responses were analyzed using chi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gy0r1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: M.A. Aneta Beranová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORELICOVÁ, Klára. \textit{360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4tvxom/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Alena Andočová -
Defenzivní pesimismus ve vztahu k subjektivnímu zdraví a zdraví podporujícímu chování
Eva Králíková -
Zdraví podporující a zdraví ohrožující chování dospělých respondentů ve vztahu k vybraným osobnostním charakteristikám
Miroslava Matušková -
Zdraví podporující a zdraví ohrožující chování v kontextu sociální opory v pozdní adolescenci
Markéta Cahová -
Biologické a psychologické markery prosociálního (a zdraví podporujícího) chování a biologické a psychologické markery asociálního (a zdraví ohrožujícího) chování
Tereza Maradová -
Výchova ke zdraví v mateřských školách pracujících s programem podpory zdraví a běžných mateřských školách
Karolína CISÁRIKOVÁ -
Aktivizační výukové metody ve výchově ke zdraví s akcentem na problematiku sexuálně-reprodukčního zdraví.
Lenka VRLOVÁ -
Aktivizační metody ve výchově ke zdraví s akcentem na hodnotu a podporu zdraví
Kristýna DANIELISOVÁ