Klára Horelicová

Bakalářská práce

360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou 360stupňového marketingového přístupu v dm drogerii markt s.r.o. při kampani zaměřené na ženské zdraví. Cílem bylo zjistit dopad tohoto marketingu na posílení pozice dm jako značky podporující ženské zdraví. Pro zajištění dat bylo provedeno dotazníkové šetření s více než 2 000 ženami, jejichž odpovědi byly testovány chí kvadrát-testem a korelačními analýzami …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines the efficacy of a 360degree marketing approach implemented by dm drogerie markt s.r.o. in a campaign focused on women's health. The objective was to determine the impact of this marketing strategy on strengthening dm's position as a brand that supports women's health. To gather data, a survey was conducted with over 2,000 women, whose responses were analyzed using chi …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: M.A. Aneta Beranová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích