Internetový marketing a internetová reklama – Bc. Lenka PETRUŽÁLKOVÁ
Bc. Lenka PETRUŽÁLKOVÁ
Master's thesis
Internetový marketing a internetová reklama
Internet marketing and internet advertising
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou internetového marketingu a internetové reklamy. Teoretická část objasňuje základní pojmy z této oblasti. Vysvětluje jejich fungování a propojení, popisuje rozdíl mezi klasickým a internetovým marketingem a také klasickou a internetovou reklamou. Praktická část je zaměřena na konkrétní společnost provozující tři e-shopy a to v oblasti spodního prádla, mystických předmětů …viacAbstract:
This dissertation deals with internet marketing and internet advertising. The theoretical part explains the basic concepts of this area. It explains its operation and interconnection, describes the difference between raditional and internet marketing as well as traditional and Internet advertising. The practical part focuses on a specific company that operates three online shops with lingerie, mystical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRUŽÁLKOVÁ, Lenka. \textit{Internetový marketing a internetová reklama}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4uaxcr/.
Jak správně citovat práci
PETRUŽÁLKOVÁ, Lenka. Internetový marketing a internetová reklama. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták