Bc. Lenka PETRUŽÁLKOVÁ

Master's thesis

Internetový marketing a internetová reklama

Internet marketing and internet advertising
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou internetového marketingu a internetové reklamy. Teoretická část objasňuje základní pojmy z této oblasti. Vysvětluje jejich fungování a propojení, popisuje rozdíl mezi klasickým a internetovým marketingem a také klasickou a internetovou reklamou. Praktická část je zaměřena na konkrétní společnost provozující tři e-shopy a to v oblasti spodního prádla, mystických předmětů …viac
Abstract:
This dissertation deals with internet marketing and internet advertising. The theoretical part explains the basic concepts of this area. It explains its operation and interconnection, describes the difference between raditional and internet marketing as well as traditional and Internet advertising. The practical part focuses on a specific company that operates three online shops with lingerie, mystical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETRUŽÁLKOVÁ, Lenka. Internetový marketing a internetová reklama. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management