Potenciál sociální změny při využití playback divadla v edukaci – Mgr. Veronika Nýdrlová, Ph.D.
Mgr. Veronika Nýdrlová, Ph.D.
Doctoral thesis
Potenciál sociální změny při využití playback divadla v edukaci
Potential of social change in use of Playback Theatre in Education
Abstract:
Disertační práce Potenciál sociální změny při využití playback divadla v edukaci pojednává o vybrané metodě aplikovaného dramatu a jejích možnostech otevírat dialog vedoucí ke společenským změnám. Edukace je zde nahlížena jako proces jdoucí ruku v ruce s komunitní prací a příběhovou narací, která seznamuje s hodnotami v daném kulturním rámci. V teoretické části se text zaměřuje na vymezení světa aplikovaného …moreAbstract:
The dissertation thesis Potential of social change in use of Playback Theatre in Education deals with the chosen method of applied drama and its possibilities to open dialogue that leads to social changes. Education is viewed as a process going hand in hand with community work and story narration, which introduces values withing a given cultural context. In theoretical part the text focuses on defining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e4ca6/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 1. 2019
- Supervisor: doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Radek Marušák, prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÝDRLOVÁ, Veronika. \textit{Potenciál sociální změny při využití playback divadla v edukaci}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4vjeps/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Education (4-years) / Education
Theses on a related topic
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička