Mgr. Šárka Panochová

Bakalářská práce

Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů

Teaching English to Pupils with Communication Disorders – Teachers’ Perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou výuky anglického jazyka u dětí s narušenou komunikační schopností na běžné základní škole. Na téma je nazíráno skrze zkušenosti pedagogů. Práce je rozdělena do části teoretické a empirické. Tři teoretické kapitoly pojednávají o roli komunikace ve vyučování, žácích s NKS v kontextu výuky anglického jazyka a roli učitele v inkluzivním vzdělávání. Čtvrtá kapitola …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of teaching English language to children with communication disorders in a mainstream primary school. The topic is viewed through the experiences of the teachers. The thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. Three theoretical chapters define the role of communication in the classroom, describe pupils with communication disorders in the context …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta