Jana Krčilová

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň- Božkov s.r.o.

Analysis of the marketing strategy in STOCK Plzeň-Božkov s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vyhodnocení současné marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. s důrazem na značku Fernet Stock, která působí na trhu hořkých a bylinných likérů, a navržení případných doporučení na její vylepšení se zacílením na mladé spotřebitele. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení marketingové strategie, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, hodnoty …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate current marketing strategy in STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. with emphasis on Fernet Stock brand, which is acting on herbal and bitter liqueurs spirits market, and to suggest appropriate recommendations for its improvement with focus on young consumers. At first the theoretical basis is defined to understand a concept of marketing strategy, analysis of external and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Pavel Mucha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44046

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management