Vanda Jánošová

Bakalářská práce

Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y

Význam veletrhů cestovního ruchu pro generaci Y
Anotace:
Spotřebitelské chování a tím i preference zákazníků vzhledem k různým nástrojům marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu se mění. Generace Y je jednou ze skupin nejsilněji ovlivňujících charakter současného trhu. Jsou přiblížené charakteristiky veletrhů jako komunikačního média a stanovené, jestli zodpovídají charakteristikám spotřebitelského chování generace Y. Na závěr praktické časti, …více
Abstract:
The customer behaviour and customer preferences towards the various marketing communication tools in the tourism sector are changing. Generation Y is one of the groups most capable of influencing the today’s market trends. The characteristics of trade fairs as a communication medium are explained and determined as relevant or irrelevant for the generation Y. At the conclusion of the practical part …více
Abstract:
Spotrebiteľské správanie a tým aj preferencie zákazníkov vzhľadom k rôznym nástrojom marketingovej komunikácie v odvetví cestovného ruchu sa menia. Generácia Y je jednou zo skupín najsilnejšie ovplyvňujúcich charakter súčasného trhu. Sú priblížené charakteristiky veľtrhov ako komunikačného média a stanovené či zodpovedajú charakteristikami spotrebiteľského správania generácie Y. Na záver praktickej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
  • Oponent: Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta