Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y – Vanda Jánošová
Vanda Jánošová
Bakalářská práce
Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y
Význam veletrhů cestovního ruchu pro generaci Y
Anotace:
Spotřebitelské chování a tím i preference zákazníků vzhledem k různým nástrojům marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu se mění. Generace Y je jednou ze skupin nejsilněji ovlivňujících charakter současného trhu. Jsou přiblížené charakteristiky veletrhů jako komunikačního média a stanovené, jestli zodpovídají charakteristikám spotřebitelského chování generace Y. Na závěr praktické časti, …víceAbstract:
The customer behaviour and customer preferences towards the various marketing communication tools in the tourism sector are changing. Generation Y is one of the groups most capable of influencing the today’s market trends. The characteristics of trade fairs as a communication medium are explained and determined as relevant or irrelevant for the generation Y. At the conclusion of the practical part …víceAbstract:
Spotrebiteľské správanie a tým aj preferencie zákazníkov vzhľadom k rôznym nástrojom marketingovej komunikácie v odvetví cestovného ruchu sa menia. Generácia Y je jednou zo skupín najsilnejšie ovplyvňujúcich charakter súčasného trhu. Sú priblížené charakteristiky veľtrhov ako komunikačného média a stanovené či zodpovedajú charakteristikami spotrebiteľského správania generácie Y. Na záver praktickej …víceKlíčová slova
cestovní ruch veletrhy výstavy generace Y marketing cílová skupina spotřebitelské chování marketingová komunikace komunikační nástroje
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
- Oponent: Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou
Michaela Ďanovská -
Vplyv adolescentov na spotrebiteľské správanie rodiny
Katarína Kočišová -
Analýza vplyvu zeleného marketingu na správanie spotrebiteľov v reťazci rýchleho občerstvenia
Patrícia Hudecová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová