Analýza spotřebitelského chování – Bc. Denis Prošek
Bc. Denis Prošek
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Consumer behavior analysis
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje analýze spotřebitelského chování a identifikaci klíčových vztahů a faktorů, které jej ovlivňují. Cílem je nejenom popsat a analyzovat tyto faktory, ale také na jejich základě formulovat praktická doporučení pro podniky zabývající se stánkovým prodejem. Literární rešerše poskytuje teoretické základy, přičemž se opírá o teorii plánovaného chování. Praktická část je rozdělena …víceAbstract:
This thesis is devoted to the analysis of consumer behaviour and the identification of key relationships and factors that influence it. The aim is not only to describe and analyse these factors, but also to formulate practical recommendations for stall selling businesses based on them. The theoretical part of the thesis provides a theoretical foundation, drawing on the theory of planned behaviour. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.
- Oponent: Vojtěch Tamáš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodovací procesy u spotřebitelů poptávajících bankovní úvěry
Tomáš Flusek -
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Jaroslav Frantík -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Zuzana Lubovská -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková