Bc. Ondřej Krhánek

Master's thesis

Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

Communication Strategy of Capri-Sun Rebranding
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create an ideal strategy for rebranding proces of global brand Capri-Sun. This requires an analysis of the current situation, to determine actual posi-tion on the market and brand perception. Consequently it is important to define target groups and consumer's profile. Then we will identify key aspects of consumer's purchasing decisions, main associations connected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krhánek, Ondřej. Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe