Bc. Nikolas Adók

Bachelor's thesis

Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

Setting up the marketing communication mix of a selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout zlepšení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. Tyto návrhy budou vycházet z analýzy dosavadních nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. V teoretické části budou vymezeny jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu dle současného stavu poznání. V praktické části bude blíže charakterizovaná vybraná společnost …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis will be to suggest improvements to the marketing communication mix of the selected company. These proposals will be based on an analysis of existing tools of the marketing communication mix of the selected company. The theoretical part will define the various tools of the marketing communication mix according to the current state of knowledge. In the practical part, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné