Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Nikolas Adók
Bc. Nikolas Adók
Bachelor's thesis
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Setting up the marketing communication mix of a selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout zlepšení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. Tyto návrhy budou vycházet z analýzy dosavadních nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti. V teoretické části budou vymezeny jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu dle současného stavu poznání. V praktické části bude blíže charakterizovaná vybraná společnost …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to suggest improvements to the marketing communication mix of the selected company. These proposals will be based on an analysis of existing tools of the marketing communication mix of the selected company. The theoretical part will define the various tools of the marketing communication mix according to the current state of knowledge. In the practical part, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/e4b4h/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2022
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADÓK, Nikolas. \textit{Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/50gzym/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková