Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh – Bc. Lucie Dortová
Bc. Lucie Dortová
Master's thesis
Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Sales Promotion and Support Customer Retention when Launching the New Pharmaceutical Products on the Market
Anotácia:
Teoretická část práce se věnuje problematice podpory prodeje a podpory retence zákazníků při zavádění nového produktu na trh a jejím specifikům pro farmaceutický průmysl. Nejdříve jsou definovány pojmy podpora prodeje a podpora retence zákazníků a dále jsou vymezeny nejčastěji používané nástroje podpory prodeje a podpory retence zákazníků a hlavní cíle, kterých chce podnik dosáhnout pomocí různých …viacAbstract:
Theoretical part of the work is dedicated to the problems of sales promotion and support customer retention when launching the new product on the market and its specifications for the pharmaceutical industry. First, the point of the study is to define sales promotion and support customer retention and the work defines the most frequently used forms of sales promotion and retention of customers and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DORTOVÁ, Lucie. \textit{Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/51846m/.
Jak správně citovat práci
Dortová, Lucie. Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
Petr Douda -
Strategie komunikace se zákazníky při zavádění nové multifunkční aplikace v odpadovém hospodářství na území ČR.
Igor Laštůvka -
Zavádění nového produktu na trh
Lucie Kratochvílová -
Zavádění nového produktu na trh
Filip Štandl -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová -
Zavádění nového produktu na trh
Andrea Paulyová -
Zavádění nového produktu na trh firmou Wilo
Tereza Havlíčková