Bc. Barbora Šindelková

Diplomová práce

Event marketing v Radiu Čas

The Event Marketing in the regional Radio Station Radio Čas.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována …více
Abstract:
This thesis deals with one of the modern trends in marketing communication event marketing. The theme of the thesis is The event marketing activities in a particular organization.The object of the research is a regional radio station Radio Čas. The theoretical part is focused on the definition of keywords: event and event marketing, their specifics, characteristics of various types and forms of events …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šindelková, Barbora. Event marketing v Radiu Čas. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe