Bc. Barbora Šindelková
Master's thesis
Event marketing v Radiu Čas
The Event Marketing in the regional Radio Station Radio Čas.
Abstract:
Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována …moreAbstract:
This thesis deals with one of the modern trends in marketing communication event marketing. The theme of the thesis is The event marketing activities in a particular organization.The object of the research is a regional radio station Radio Čas. The theoretical part is focused on the definition of keywords: event and event marketing, their specifics, characteristics of various types and forms of events …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šindelková, Barbora. Event marketing v Radiu Čas. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová