Analýza marketingových strategií a spotřebitelského chování v lokalitě Nový Lískovec – Jana Vetešníková
Jana Vetešníková
Bakalářská práce
Analýza marketingových strategií a spotřebitelského chování v lokalitě Nový Lískovec
Analysis of marketing strategies and consumer behavior in Nový Lískovec
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci velkých nadnárodních řetězců s porovnáním malých lokálních prodejen. V teoretické části se zabývám vlivem distribučních organizací na své okolí, dále jsou rozepsány možné způsoby propagace za využití marketingových nástrojů a jejich vlivu na spotřební chování. Empirická část se zabývá analýzou použité marketingové komunikace vybraných obchodů …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communications of major retail markets compared to local stores. I've focused in my theoretical part on influence of distributions organizations impact on their surroundings. Also I focused on possible ways of promotions for the use of marketing tools and their impact on consumer's behaviour. In the empirical part is inspected the analysis of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jiří Čeněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VETEŠNÍKOVÁ, Jana. \textit{Analýza marketingových strategií a spotřebitelského chování v lokalitě Nový Lískovec}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/528fdl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva