Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu – Veronika Yakymenko
Veronika Yakymenko
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Applying of marketing tools in chosen firm
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů, zejména komunikačního mixu ve zvoleném subjektu, jímž je Klinika a institut estetické medicíny, společnost Asklepion – Lasercentrum, s.r.o., nacházející se v Praze 2 na Vinohradech. Cílem této práce je stanovit, jak jsou dané nástroje využívané, a následně navrhnout možná doporučení, která povedou k získání nových zákazníků, zvětšení poptávky …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing tools, especially the communication mix in the chosen subject, which is the Clinic and Institute of Aesthetic Medicine, Asklepion - Lasercentrum, Ltd., located in Prague 2, Vinohrady. The aim of this work is to determine how the tools are used and then to suggest possible recommendations that will lead to the acquisition of new customers, increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Pirátský marketing na internetu
Vojtěch Sládek -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová
Název
Vložil
Vloženo
Práva