Adéla Jelínková

Bakalářská práce

Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch

Website Analysis of the Czechtourism and the Ministry of Foreign Affairs Focused on Tourism
Anotace:
Práce se zabývá analýzou webových stránek www.czechtourism.com a www.czech.cz. Důraz je kladen na to, jakou image České republice jako destinaci cestovního ruchu vytváří. Jsou objasněny pojmy týkající se internetového marketingu, teorie značky, corporate identity a image. Je přibližována problematika prezentace České republiky v zahraničí a budování CI ČR. Praktickým výstupem je analýza webů z různých …více
Abstract:
The main theme of this bachelor thesis is the analysis of web pages www.czech.cz and www.czechtourism.com. The analysis is focused on the impact on the Czech Republic's image. Terms related to the internet marketing, the theory of brand and image are explained in the thesis. The current presentation of the Czech Republic and the creation of the Czech corporate identity are described. Practical contribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Jana Valentová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20847