Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch – Adéla Jelínková
Adéla Jelínková
Bachelor's thesis
Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch
Website Analysis of the Czechtourism and the Ministry of Foreign Affairs Focused on Tourism
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou webových stránek www.czechtourism.com a www.czech.cz. Důraz je kladen na to, jakou image České republice jako destinaci cestovního ruchu vytváří. Jsou objasněny pojmy týkající se internetového marketingu, teorie značky, corporate identity a image. Je přibližována problematika prezentace České republiky v zahraničí a budování CI ČR. Praktickým výstupem je analýza webů z různých …viacAbstract:
The main theme of this bachelor thesis is the analysis of web pages www.czech.cz and www.czechtourism.com. The analysis is focused on the impact on the Czech Republic's image. Terms related to the internet marketing, the theory of brand and image are explained in the thesis. The current presentation of the Czech Republic and the creation of the Czech corporate identity are described. Practical contribution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: Martin Vaško
- Oponent: Jana Valentová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a~Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/53wjpo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity of a small enterprise
Andrea Držková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka