Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu" – Bc. Nikola Adolfová
Bc. Nikola Adolfová
Bachelor's thesis
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Influences on customer decision in online shopping
Abstract:
Tato bakalářská práce vyhodnocuje vlivy zjištěné marketingovým výzkumem, které působí na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu. Ukázalo se, že těmito vlivy jsou cena, sleva, reklama, kvalita, rychlost a cena dodání. Dále se ukázalo, že mezi ty nejsilnější vlivy patří kvalita, cena, doba dodání zboží a recenze.Abstract:
This bachelor thesis evaluates the influences of marketing research which affect customer decisions when they shopping on internet. It turned out that the influences are price, discount, advertising, quality, speed and price delivery. It also turned out that the strongest influences are quality, price, delivery time and reviews.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z682p/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADOLFOVÁ, Nikola. \textit{Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu''}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/54ga1z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka