Komunikace při utváření podnikové identity – Bc. Veronika Kostolná
Bc. Veronika Kostolná
Master's thesis
Komunikace při utváření podnikové identity
The Communication of formation corporate identity
Abstract:
V diplomové práci se věnuji problematice komunikace jako významné složce podnikové identity a celkového úspěšného fungování firmy. Zabývám se teoretickými východisky interpersonální komunikace, komunikace ve vztahu k marketingovému komunikačnímu mixu a zároveň sleduji tento důležitý prvek integrace firemní komunikace v souvislosti s podnikovou identitou. Na tento teoretický úvod do problematiky navazuje …moreAbstract:
In my diploma thesis I deal with issues of communication as an important part of corporate identity and overall successful operation of the company. I deal with theoretical bases of interpersonal communication, communication in a relation to the marketing communication mix, and also pursuing this important element of integration the corporate communication in a connection with the corporate identity …moreKeywords
Interpersonální komunikace interkulturní komunikace marketingová komunikace marketingový mix komunikační mix integrovaná marketingová komunikace podniková identita firemní filozofie firemní osobnost firemní kultura firemní design firemní komunikace společenská odpovědnost stakeholders Interpersonal Communication Intercultural Communication Marketing Communications Marketing Mix Communication Mix Integrated Marketing Communications Corporate Identity Corporate Philosophy Corporate Personality Corporate Culture Corporate Design Corporate Communications Social Responsibility
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q38ti/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček