Veronika Žáčková

Bakalářská práce

Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování

Misleading advertising and deceptive business practice when shopping online
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena primárně na problematiku klamavé reklamy při nakupování v internetových obchodech, zejména jednodruhových. Práce se zaměřuje na popis a komparaci klamavé reklamy a klamavé obchodní praktiky, rozbor konkrétního ´problematického´ e-shopu, porovnání s ´bezproblémovým´ e-shopem a komparaci prvků, které jsou pro klamavé e-shopy jednotné. V práci je vymezen výčet institucí, které …více
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals primarily with the issues of misleading advertising in online shopping, especially when purchasing at single-item e-shops. The thesis provides a description and comparison of misleading advertising and deceptive business practice, an analysis of a specific ´problematic´ e-shop and its comparison with a ´problem-free´ e-shop and a comparison of characteristics that are common …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
  • Vedoucí: Jan Hejda
  • Oponent: Pavel Kaczor

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53289

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management