Pavla LUDVÍKOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole

The position of the pupil with special educational needs in the class collective in the Montessori school and in ordinary elementary school
Anotace:
Kvalifikační práce se zabývá problematikou postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu tříd v Montessori škole a v běžné základní škole, a to pohledem jeho spolužáků. Cílem je porovnat toto postavení v obou typech škol a zjistit, zda se liší. Teoretická část vychází z literární rešerše a zaměřuje se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to jak z historického …více
Abstract:
The qualifying thesis deals with the issue of the position of a pupil with special educational needs in a group of classes in a Montessori school and in a regular elementary school, from the point of view of his classmates. The aim is to compare this position in both types of schools and find out if they differ. The theoretical part is based on a literature search and focuses on the education of pupils …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jakub Pivarč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUDVÍKOVÁ, Pavla. Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - intervence / Speciální pedagogika - intervence