Bc. Michaela Červinková

Bachelor's thesis

Význam emocí v marketingu

Meaning application emotions in Marketing
Abstract:
Bakalářská práce je věnována významu emocí v marketingu. Autorka se v textu zabývá různými druhy emocí a jejich vývojem, dále objasňuje roli emocí v životě každého jedince. Rozebírá také využívání emocí v marketingové komunikaci, přesněji v konceptu 4P a aplikaci emocí v reklamně. Náplň aplikační části tvoří seznámení s projektem a následné realizování hloubkových rozhovorů s respondenty. Účastníci …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the importance and meaning of emotions in marketing. The author is looking into various types of emotions and its evolution, and clarifying the role of emotions in the life of each individual. The author is also analyzing use of emotions in marketing communication, specifically in 4P concept and in commercials. The application part consists of project introduction followed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní