Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz – Aleš Fodor
Aleš Fodor
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz
Strategy of development and online marketing for website www.skutecnydarek.cz
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní strategii internetového marketingu pro web Člověka v tísni - www.skutecnydarek.cz. Bakalářská práce se bude věnovat nejdříve analýze současného stavu marketingových aktivit a kvality webu pro web www.skutecnydarek.cz. Následně bude rozpracována strategie na zlepšení webu a propagace na internetu.Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to suggest particular online marketing strategy for People in need's website - www.skutecnydarek.cz. Firstly the thesis is going to aim at analysing the present condition of marketing activities and the quality of the web site for www.skutecnydarek.cz. Then the online marketing strategy is going be developed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28156
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2011
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
The English of University Web Pages: A Corpus based study
Petr URAM -
Clustering web pages
Jaromír Navrátil