Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS – Bc. Ondřej Vojík
Bc. Ondřej Vojík
Bachelor's thesis
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
The Script and Realization of propagation viral video for marketing communication of VŠFS
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou virálního marketingu, zejména pak virálním videem. Důraz je kladen především na oblast šíření virálního videa v prostředí internetu. Teoretická část informuje o typech virálního marketingu a jeho historii. Praktickým výstupem jsou seedingová strategie a technický scénář použitelné jako možný návod pro následnou realizaci virálního videa zaměřeného na propagaci …viacAbstract:
The Thesis concentrates on the issue of viral marketing, particularly viral video. Emphasis is placed primarily on the spread of viral videos on the Internet. The theoretical part informs about the types of viral marketing and its history. The practical output is seeding strategy and technical script as a possible useful guidance for the subsequent implementation of a viral video aimed at promoting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmp0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel