Bc. Kristian Zradička

Bachelor's thesis

Vliv marketingu na efektivnost E-commerce obchodu

The influence of marketing on the efficiency of E-commerce shop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a zpracováním efektivnosti z výsledků jednotlivých marketingových nástrojů. V teoretické části je objasněna problematika marketingu ve vztahu k vybranému tématu. V části praktické je představena firma, na základě dat zpracována analýza současného stavu a v poslední části je vyhodnocení efektivnosti jednotlivých marketingových nástrojů.
Abstract:
The thesis deals with marketing and efficiency processing coming from results of marketing tools. In the theoretical part the problém of marketing is illustrated in relation to the chosen topic. The practical part introduces a company and its analysis based on the compiled data coming from the current situation. The last part evaluates the effectiveness of different marketing tools.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance