Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí – Bc. David Dohnal
Bc. David Dohnal
Master's thesis
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
Implementation of tools and methods for establishing and developing relationship in the current environment
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování marketingové analýzy prostředí, a procesu řízení vztahů se zákazníky společnosti ooo, DŮM czech design galery. Práce je rozdělena na analytickou část, kde jsou podrobně popsány jednotlivé druhy analýz prostředí, proces STP - segmentace, targeting a positioning. Dále význam produktu a samotné fáze procesu řízení vztahu se zákazníky. Výsledková část, je zaměřena …moreAbstract:
The diplom thesis focuses on a performance of marketing analysis of the environment of ooo, DŮM czech design gallery. The thesis comprises a analytical part, which provides a detailed description of particular types of marketing environment analysis, proces STP – segmentation, targeting and positioning. Furthermore the importance of product and phases of customer relationship management itself. A resul …moreKeywords
Cílová skupina hodnototvorný proces inovace komunikace konkurence marketingové analýzy prostředí Porterova analýza pěti sil positioning produkt řízení vztahů se zákazníky segmentace STEEP analýza SWOT analýza targeting zákazník communication competition customer customer relationship management inovation marketing environmental analysis Porter's five forces analysis product segmentation STEEP analysis SWOT analysis target group value creation process
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m8f82/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNAL, David. \textit{Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/59zjqs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane