Alžbeta Furtkevičová
Bakalářská práce
PUNK
PUNK
Anotace:
Teoretická časť bakalárskej práce je zameraná na sociálno-ekonomické podmienky vzniku hnutia punk v jednotlivých krajinách a etapách. Pojednáva o módnych umelcoch, dizajnéroch tvoriacich v jeho duchu a osobitosti ich prístupu. Okrem toho skúma punkové hudobné ikony a kultovú obuv sympatizantov punkového hnutia. Praktická časť implementuje osobný postoj k tejto téme a dokladá ideový vývoj celého projektu …víceAbstract:
Theoretical part of bachelor's thesis is focused on socio-economic conditions of formation of punk movement in different countries and time. Deals with fashion artists, designers who creates in way which punk is represented and individuality of their approach. Beside of that explores punk music icons and cult footwear of punk supporters. Practical part im-plements my approach to this topic and presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Furtkevičová, Alžbeta. PUNK. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
-
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler