Problémové chování dětí v pěstounské péči – Bc. Barbora HOUFKOVÁ
Bc. Barbora HOUFKOVÁ
Master's thesis
Problémové chování dětí v pěstounské péči
Problematic behavior of children in foster care
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na strategie pěstounů při zvládání problémů v chování u přijatých dětí mladšího školního věku. Práce je strukturována na teoretickou a praktickou část. Teorie se zaměřuje na charakteristiku pěstouna a dítěte mladšího školního věku. Dalším cílem teoretické části je definovat problémy v chování, vytyčit hlavní rozdíly mezi problémovým chováním a poruchami chování a popsat …moreAbstract:
The diploma thesis treats on strategy of foster parents to deal with behaviour problems in younger school-age children. The thesis is structured on theoretical and practical part. The theory is aimed on the characteristics of foster parent and the younger school age. Another target of the theoretical part is defining behavioral problems, setting out the main differences between problem behavior and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOUFKOVÁ, Barbora. Problémové chování dětí v pěstounské péči. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-ped-vkz-12
Theses on a related topic
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová