Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky – Petr Dvořák
Petr Dvořák
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Corporate Social Responsibility and Their Role in Brand Building
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a vlivem na budování značky. V teoretické části je vydefinována společenská odpovědnost firem a forma marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje rešerši CSR aktivit společnosti Lidl a kvantitativnímu výzkumu, formou CAWI dotazníkového šetření, které zkoumá znalost značky Lidl a CSR aktivit ve srovnání s konkurencí. Pro …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the topic of corporate social responsibility and its impact on brand building. The theoretical part defines corporate social responsibility and the form of marketing research. The practical part is devoted to a research of Lidl's CSR activities and a quantitative research, in the form of a CAWI questionnaire survey, which discusses Lidl's brand awareness and CSR activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořák, Petr. Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická