Bc. Jakub Andrýsek

Master's thesis

CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu

CRM - a tool for building customer loyalty and competitive soccer club
Abstract:
Tématem této diplomové práce je hodnocení vztahového marketingu mezi sportovním klubem a jeho zákazníky. Daná problematika je zde hodnocena jak z teoretického, tak i praktického hlediska. Pro praktické hodnocení jsou využity poznatky z fotbalového klubu AC Sparta Praha – fotbal, a.s. Práce řeší z teoretického hlediska CRM, popisuje proces jeho vzniku, průběh a nástroje, které jsou k tomu využívány …more
Abstract:
The subject of this thesis is an assessment of Relationship Marketing between a sports club and its customers. This topic is discussed here from both theoretical and practical aspects. The practical assessment is based on experience gained in the AC Sparta Praha – fotbal, a.s. football club. The thesis deals with the theoretical aspects of CRM - it describes the process of its formation, development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní