CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu – Bc. Jakub Andrýsek
Bc. Jakub Andrýsek
Master's thesis
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
CRM - a tool for building customer loyalty and competitive soccer club
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je hodnocení vztahového marketingu mezi sportovním klubem a jeho zákazníky. Daná problematika je zde hodnocena jak z teoretického, tak i praktického hlediska. Pro praktické hodnocení jsou využity poznatky z fotbalového klubu AC Sparta Praha – fotbal, a.s. Práce řeší z teoretického hlediska CRM, popisuje proces jeho vzniku, průběh a nástroje, které jsou k tomu využívány …viacAbstract:
The subject of this thesis is an assessment of Relationship Marketing between a sports club and its customers. This topic is discussed here from both theoretical and practical aspects. The practical assessment is based on experience gained in the AC Sparta Praha – fotbal, a.s. football club. The thesis deals with the theoretical aspects of CRM - it describes the process of its formation, development …viacKľúčové slová
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) proces řízení CRM nástroje CRM sportovní marketing reklama ve sportu segmentace sportovních fanoušků marketingová komunikace politika vzájemných vztahů firemní styl Customer Relationship Management (CRM) CRM managing process CRM instruments sports marketing advertising in sports segmentation of sports fans marketing communication interpersonal relationship policy company style
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ev9av/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane