Michal Stanislav

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga

Marketing and communication strategy for music contest Skutečná liga
Anotace:
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné …více
Abstract:
The first theoretical part of the work describes in general marketing, marketing and communication strategies. The practical part is given to description of the music contest Skutečná liga, then to analysis of its target group, to analysis of its competition and of previous marketing and communication strategy. SWOT analysis is made up on the grounds of these researches. Particular, concrete recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Ladislav Jakl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21000

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod