Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o. – Alena MATOCHOVÁ
Alena MATOCHOVÁ
Bakalářská práce
Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.
Analysis of customer relationship management in XY Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti XY s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto po-znatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosa-vadní poznatky v oblasti péče o zákazníky. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost XY s.r.o. a provedla analýzu současných …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to evaluate the present situation of customer care at the company XY Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and throught the gained knowledge suggest suitable solution for improvement. The theoretical part summarises present knowledge in the area of customer care. The practical part deals with the description of the company XY Ltd., …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
17344
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOCHOVÁ, Alena. Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění ERP systému Helios Green u zákazníka a jeho parametrizace
Lucie Lišková -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Lukáš Rampír -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Barbora Kroftová