Bc. Miroslava Padrtová

Bachelor's thesis

Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem

Efficacy analysis of the communication tools with customer
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Analýza účinnosti nástrojů komunikace se zákazníkem“ je analyzovat účinnost nástrojů v komunikačním mixu společnosti SMART Comp, a.s., které byly nasazeny v reklamní kampani „Revoluce v internetu“. Dále se budu zabývat analýzou návrhu, realizace a účinnosti této reklamní kampaně. Dílčím cílem práce je zjistit, zda vybraná reklamní kampaň měla vliv na nárůst objemu prodejů, posílení …more
Abstract:
The purpose of bachelor's dissertation entitled " Analysis of effectiveness of the customer communication instruments" is to analyze the means of communication of a marketing mix of SMART Comp. a.s., which were put in use in an advertising campaign named "The revolution of the internet". I will also address the analysis of proposal, realization and efficiency of the mentioned advertising campaign. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta