Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem – Bc. Miroslava Padrtová
Bc. Miroslava Padrtová
Bakalářská práce
Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem
Efficacy analysis of the communication tools with customer
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Analýza účinnosti nástrojů komunikace se zákazníkem“ je analyzovat účinnost nástrojů v komunikačním mixu společnosti SMART Comp, a.s., které byly nasazeny v reklamní kampani „Revoluce v internetu“. Dále se budu zabývat analýzou návrhu, realizace a účinnosti této reklamní kampaně. Dílčím cílem práce je zjistit, zda vybraná reklamní kampaň měla vliv na nárůst objemu prodejů, posílení …víceAbstract:
The purpose of bachelor's dissertation entitled " Analysis of effectiveness of the customer communication instruments" is to analyze the means of communication of a marketing mix of SMART Comp. a.s., which were put in use in an advertising campaign named "The revolution of the internet". I will also address the analysis of proposal, realization and efficiency of the mentioned advertising campaign. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hetz6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness
Kristýna Dvořáčková -
Analýza účinků zvolených komunikačních nástrojů
Jindřich Hovorka -
Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem
Iveta BYDŽOVSKÁ -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová