Bc. Miroslava Padrtová

Bakalářská práce

Analýza účinosti nástrojů komunikace se zákazníkem

Efficacy analysis of the communication tools with customer
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Analýza účinnosti nástrojů komunikace se zákazníkem“ je analyzovat účinnost nástrojů v komunikačním mixu společnosti SMART Comp, a.s., které byly nasazeny v reklamní kampani „Revoluce v internetu“. Dále se budu zabývat analýzou návrhu, realizace a účinnosti této reklamní kampaně. Dílčím cílem práce je zjistit, zda vybraná reklamní kampaň měla vliv na nárůst objemu prodejů, posílení …více
Abstract:
The purpose of bachelor's dissertation entitled " Analysis of effectiveness of the customer communication instruments" is to analyze the means of communication of a marketing mix of SMART Comp. a.s., which were put in use in an advertising campaign named "The revolution of the internet". I will also address the analysis of proposal, realization and efficiency of the mentioned advertising campaign. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta